Média Unió – álmok álmodói

Kategória: Aktuális.

Szerző: Berkes Péter a TF egyetemi adjunktusa A társadalmi célú kampányok (tcr) médiabeli megjelenítése Magyarországon komoly problémát okoz a médiumok, a felelős vállalkozások és az ügynökségek számára egyaránt. Mindezt kiküszöbölendő, hazánkban egyedülálló média-összefogás hívta életre a Média Unió, a Társadalmi Tudatformálásért elnevezésű közhasznú alapítványt.
Olvass tovább

A reklámpiac inflexiós pontjai

Kategória: Aktuális.

Szerző: Berkes Péter a TF egyetemi adjunktusa A reklámpiacon is eljöhetnek azok az idők, s lám itt is vannak, amikor alapvető változásokkal kell szembe nézni, amikor a játékszabályok gyorsan, veszedelmesen s mindörökre megváltoznak. Andrew S. Grove, ismertebb nevén Gróf András (az Intel volt elnök-vezérigazgatója) „Csak a paranoidok maradnak fenn” című könyvében ezeket az időket stratégiai inflexiós pontoknak nevezi. A gondolati analógia az üzleti életből eredeztethető, de számos eleme a hazai reklámpiacra is adaptálható.
Olvass tovább

Az érme másik oldala

Kategória: Aktuális.

Szerző: Berkes Péter a TF egyetemi adjunktusa Nehéz megjósolni, hogy a viharos sebességgel változó kreatív-szemléletmódok milyen átalakuláshoz vezetnek majd a reklámpiacon. Az idei Nagy Kreatív Nap is a válaszokat kereste, mikor az "Emberi Tényezőt" állította a vizsgálódás fókuszába. A pulpituson a nemzetközi agytrösztök, a nézőtéren pedig főként a hazai ügynökségi oldal reprezentatív képviselői foglaltak helyet.
Olvass tovább