Az elmúlt öt évben az OTT TV 138 százalékkal nőtt.
Olvass tovább
Villogó bútordarab garbós beszélő fejekkel
Közel egy évszázada nézzük, de vajon tudjuk-e, mi is a televízió valójában?
Olvass tovább
Itt az Instagram tévé
IGTV néven nemcsak új funkciót kap, de még egy alkalmazás is készült a videós tartalmak fogyasztásához.
Olvass tovább
Kár tagadnunk, imádunk tévézni!
De mi a helyzet a sporttal, mi várható az idei nyáron?
Olvass tovább
A vébé idején is tarolhatnak a tévék
A futball világbajnokság élénken tartja a vásárlók televíziók iránti érdeklődését.
Olvass tovább
A tévénézők 57%-a nő
A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak.
Olvass tovább
Új audioélménnyel lepik meg a vásárlókat
A producerek által megálmodott minőségben érkezik az audio- és videoélmény a tévékre.
Olvass tovább
Nem szeretjük a műsort, mégis sokat nézzük
Majdnem minden ötödik embernél egész nap megy a TV.
Olvass tovább
Vezet a Reszkessetek betörők
Az Ipsos kutatása szerint a magas ismertség és a megosztó színészek generálják a nézettséget.
Olvass tovább
Élelmiszerek tévéreklámjai érték el a legtöbb nézőt
A GRP legnagyobb arányú növekedését a kereskedelem érte el.
Olvass tovább