Leginkább a nagyméretű készülékeket keresték a vásárlók.
Olvass tovább
A televízió halála
A televízió halála
Olvass tovább
Időutazás az otthoni szórakozás világában
Az elmúlt 60 év során a Sony televíziók számos változáson mentek keresztül.
Olvass tovább
Okoseszközökké válnak a Philips televíziói
Idén a TP Vision számtalan új, a nézői, felhasználói szokásokat gyökeresen átalakító tévét mutat be a hazai piacon.
Olvass tovább
Rekordforgalom a foci-VB idején
A televízió-eladások az előző év azonos időszakához képest kiugróan, 150 százalékkal növekedtek.
Olvass tovább
A TV készülékek még jó ideig bekapcsolva maradnak
A napjainkban tapasztalható fejlődés az online streaming terén nem vonja magával tömegek lemondását a hagyományos televíziózásról.
Olvass tovább
Tíz érdekesség a tévé- és rádióreklámokról
A magyar jelleget hangsúlyozó tévé- és rádióreklámok részaránya 3,8 százalékra nőtt a megelőző negyedévhez képest.
Olvass tovább
Reklámtorta 2012
digitális költés, direkt marketing, mrsz, nyomtatott sajtó, reklámköltés, Reklámtorta 2012, és televízió.
174 milliárdos reklámköltés 2012-ben.
Olvass tovább
Leginkább a tévéből tájékozódnak a fiatalok
A második legfontosabb hírforrásnak az internet számít. A fiatalokat a bulvárhírek érdeklik a leginkább.
Olvass tovább
Egyre többen néznek az interneten szórakoztató tartalmakat
Az emberek még mindig inkább fogyasztói, mintsem létrehozói a tartalmaknak.
Olvass tovább