Együtt a legális dm-adathasználatért

Kategória: Aktuális.

Közösen lép fel az illegális adathasználat ellen a direkt marketing területén a piac egyik vezető adatszolgáltató vállalata, a TeleData Kft. és Magyarország vezető nyelviskolája a Company Success Kft. Bartók János, a TeleData ügyvezető igazgatója elmondta: "A közös fellépés azért is nagyon fontos számunkra, mert az szeretnénk, ha minél kevesebb illegális adatfelhasználó működne az éves szinten mintegy 35 milliárd forint forgalmú direkt marketing piacon."
Olvass tovább

”Feltűnik vagy eltűnik? – ők elmentek vadászni…”

Kategória: Aktuális.

A válság, illetve az éleződő verseny miatt a direkt marketing szolgáltatásokat nyújtó cégek helyzete sem lesz könnyű az idén, ezért pozíciójukon csak akkor javíthatnak, ha a vállalatok több kombinált, interaktív alkalmazást használnak - mondta Bartók János, a TeleData Kft. ügyvezető igazgatója a társaság által rendezett direkt marketing szakmai napon.
Olvass tovább

Dm-piaci kilátások válság idején

Kategória: Aktuális.

 Bartók János, a TeleData ügyvezető igazgatója szerint válságos időszakban azok a kereskedelmi marketing eszközök értékelődnek fel, amelyek a termékek és a szolgáltatások ár- és értékelőnyeit a legjobban, kézzel foghatóan tudják bemutatni a potenciális vásárlóknak. Úgy vélte a dm-eszközök ebből a szempontból sokkal hatékonyabbak, mint például a televíziós vagy a nyomtatott sajtóbeli reklámok.
Olvass tovább

Direkt Marketing – Magyarországon még átlag alatti részesedés

Kategória: Aktuális.

Magyarországon éves szinten egyre növekvő összeget fordítanak direkt marketingre: tavaly a dm kiadások elérték a 28,7 milliárd forintot. Magyarországon a direktmarketing-eszközök alkalmazása nagy jövő elé néz az elkövetkezendő években. A dm-ben rejlő lehetőségek elemzésére az adatbázis piac egyik vezető vállalata, a TeleData Kft. 2007. április 26-án második alkalommal rendez konferenciát.
Olvass tovább