A The Holmes Report a Weber Shandwicket választotta Az év globális PR-ügynökségévé

Kategória: Aktuális.

A PR szakma vezető lapja, a The Holmes Report a Weber Shandwicket választotta Az év globális PR-ügynökségévé. A díjat május 12-én adják át New York-ban, az idei amerikai SABRE díjátadón. A The Holmes Report így indokolta döntését: "A Weber Shandwick nem csupán a világ legnagyobb PR-brandje, de egyben a legerősebb is. Talán ez az egyetlen olyan cég, amely mind méretét, mind szakmaiságát tekintve a legnagyobb három közé sorolható minden működési régiójában."
Olvass tovább

Versenyelőny a tudásszint, a tapasztalat és az ismertség

Kategória: Aktuális.

Interjú Szerző: Kassay Lili (Business Group) Tíz éve a piacon lenni igen komoly üzleti teljesítmény a  magyarországi sportmarketing, de akár az első évek eseményszervezési  piacának méretét, adottságait tekintve. Mik azok a képességek,  tudások, adottságok, amik újra meg újra átlendítették a Médiasprintet  egy fejlődési fázison? Fábián László: Mindenek előtt két dolgot említenék, a szakértelmet és pontos munkavégzést. Minden tevékenységnél nagyon fontos a bizalom megszerzése.Ehhez szükséges a fenti két tulajdonság. Talán az sokak számára nem  kérdés, hogy amit manapság a sportról és annak üzleti oldaláról tudni lehet, azt a Médiasprint Kft. tudja. Természetesen ezt a tudás a munkában kell bizonyítani. Az ügyfeleink több mint felével, hosszú évek óta együtt dolgozunk, ami, érzésem szerint minősít egy munkakapcsolatot. Nagyon fontos számomra, hogy kialakult, hozzáértő csapat végzi ezt a munkát, másképp nem is működhetne eredményesen a cég. Talán ezek a jellemzők a sikerek zálogai!
Olvass tovább