Indul a verseny az Európai Szponzorációs Díjért

Kategória: Aktuális.

A várakozásokhoz képest valószínűleg kisebb mértékben, de továbbra is nő a szponzorációs piac - derül ki az IEG 2009-es módosított előrejelzéséből. A globális piac várhatóan körülbelül 1 milliárd dollárral bővül, 43,4 milliárd dollárról 44,4 milliárdra. A gyarapodás a várakozások szerint elsősorban az észak-amerikai, az európai és az ázsiai piacok erősödéséből származik. Meghirdették az "Európai Szponzorációs Díj" versenyt.
Olvass tovább

Kutatást szervez az Európai Szponzorációs Szövetség

Kategória: Kutatás.

Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) egy egész Európára kiterjedő kutatást szervez. A jogtulajdonosok, a szponzoráltak körében szervezett felmérés a szponzoráció kulcskérdéseit járja körbe. A kérdőíveket a Comperio Research kutatócég dolgozza fel és értékeli. Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) magyarországi partnere a Szponzorációs Asztaltársaság. Köszönjük, ha a kérdőív kitöltésére időt tud szánni, és megosztja velünk tapasztalatait, véleményét!
Olvass tovább

Szponzoráció a márkaépítésben

Kategória: Aktuális.

Exkluzív interjú Helen Day az Önszabályozó Reklámtestületek budapesti konferenciájának meghívott előadója a szponzoráció alkalmazásának lehetőségeiről és formáiról beszélt. Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) elnökhelyettese a BrandTrend kérdéseire válaszolva a gyakorlatban megvalósult példákkal mutatott rá a szponzoráció márkaépítésben játszott szerepére.
Olvass tovább