A Szonda Ipsos kutatása szerint továbbra is veretlen a Szentkirályi márka ismertségét tekintve Magyarországon, valamint az ásványvíz a teljes kiskereskedelmi piacon már 2 éve piacvezető (volumenben). 2009-ben a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 3%-kal tudta növelni termékeinek mennyiségi értékesítését, árbevétele pedig 5,7 milliárd forint volt. A vállalati eredmény azonban több mint a duplájára emelkedett a költséghatékonyságnak köszönhetően.
Olvass tovább
2009 I. félévének legsikeresebb közterületi kampányai
Az elmúlt fél év közterületi kampányait vizsgálva a távközlési szektor hirdetéseit látták a legtöbben (51%), s tudták azonosítani (42%). Leginkább a háztartási gép - kisgép kampányok tetszettek (76%) és az utazás - turizmus hirdetések aktivizáltak legjobban (61%) - derül ki a Szonda Ipsos POSTerTEST elnevezésű kutatássorozatának visszatekintő elemzéséből.
Olvass tovább
A hazai cégek szerint fontos a digitális közmű
A magyarországi cégek négyötöde szerint fontos, hogy a digitális közmű a következő néhány évben elérje a kistelepüléseket - derült ki a Szonda Ipsos kutatásából, amelynek eredményeit a tizedik Internethajón, május 7-én, csütörtökön ismertette Pintér Róbert, a cég online stratégiai igazgatója.
Olvass tovább
A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban
A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Szonda Ipsos ismét Business Superbrand minősítést kapott.
Olvass tovább
Kiss Bíborka a Szonda Ipsos új piackutatási üzletág-igazgatója
Karrier
"Az ügyfelek hangjára figyelni, együtt gondolkodni velük, lefordítani az igényeiket a kutatók nyelvére" - ezeket az irányelveket tartja a legfontosabbaknak Kiss Bíborka, a Szonda Ipsos május 1-jétől kinevezett piackutatási üzletág-igazgatója.
Olvass tovább
A válság már kézzelfogható valóság
2008 decemberéhez képest a válaszadók növekvő aránya (négytizede) véli úgy, hogy államcsőd következhet be, háromtizedük szerint várható nagy magyar bankok fizetésképtelenné válása. Egyre többen vannak azok, akik szerint a válság már kézzelfogható valóság - derül ki a Szonda Ipsos idősoros válságkutatásából.
Olvass tovább
Óriásplakátok Egységes Kategória Besorolása
A Szonda Ipsos új közterületi terméke, az óriásplakátok Egységes Kategória Besorolása (EKB) a piaci igények alapján egységesíti az óriásplakátok minősítési rendszereit, lehetővé téve a körülbelül 25.000 darab tábla objektív, egymással történő összehasonlítását. A módszertan alapját a Szonda Ipsos Special Plus kampánytervező szoftver alapadatai képezik, amelyekben a felületeknek nemcsak a saját tulajdonságai szerepelnek, hanem a plakátok közlekedőkkel való kontaktusai is.
Olvass tovább
Drága a taxi
A budapestiek drágállják a taxit, és nem is túl gyakran veszik igénybe - derül ki a Szonda Ipsos 1300 fős felméréséből, amelyet 2009 februárjában készített 18-59 éves budapesti internetezők körében. A vizsgált csoport közel egyharmada soha nem ül taxiba, nem meglepő módon jellemzőbben az alacsonyabb társadalmi státuszúak.
Olvass tovább
Válság az interneten (?)
A Szonda Ipsos és a Gemius közös gemius/Ipsos Audience (gIA) elnevezésű online közönségmérés októberi adatai azt mutatják, hogy jelentősen megnőtt a pénzügyi világválság hatására a gazdasági oldalak, illetve a nagy hírportálok gazdasági rovatainak látogatottsága.
Olvass tovább
A Magyar Turizmus Zrt. üzenetei
A Nemzeti Kulturális Alap (NKA) megbízásából a Szonda Ipsos közvélemény-kutatást végzett 2008 októberében a magyar lakosság körében, ezer fős reprezentatív mintán. A felmérés során azt tudakolták, hogy öt felsorolt intézmény kulturális ajánlói, hirdetései közül melyekkel találkozott a válaszadó. A listavezető - 59 százalékkal . a Magyar Turizmus Zrt., amely hazánk turisztikai kínálatát népszerűsíti. Közel ugyanennyien (56 százalék) említették, hogy találkoztak már az NKA kulturális ajánlóival.
Olvass tovább