Hat percnyi zene egy álomért

Kategória: socialbranding.

A tavalyi évben újranyitott Pannónia Stúdió a Magyar Virtuózok és az Inspired Selection magyar zenész katalógus közreműködésével nemzetközi filmzeneszerző versenyt hirdet. A résztvevő zeneszerzőknek Mundruczó Kornél Jupiter Holdja című magyar filmjének hat perces részletére kell filmzenét komponálni. A versenyre olyan szimfonikus zenekari pályaművekkel lehet nevezni, amelyek egyedi megoldásokkal ötvözik a szimfonikus zenei megszólalást és a modern elektronikus hangzásokat. A nevezési időszak november 30-ig tart. A zsűri december 8-ig választja ki a tíz döntőst, akik között közönségszavazás indul. Az első három helyezettet és a közönség díjast december 15-én hirdetik ki. A közönségdíjast szavazással választják ki a tíz döntős pályamű közül. A
Olvass tovább

Hatezer érdeklődő látogatott ki Fenntarthatósági Napra

Kategória: socialbranding.

A fesztiválkonferencia nyitó előadásában S. Takács András, az On The Spot tagja a huncut és korlátokat nem ismerő gyermeki elevenség nyomába eredt. Miért van ott Ferenc pápa, a Dalai Láma, vagy éppen Vásáry Tamás szemében? Miért és hogyan múlik el, hogyan dolgozhatunk azon, hogy visszatérjen és mi köze a kitartásnak a kíváncsisághoz? A környezeti szekció résztvevői a biológiai sokféleség kölcsönhatásairól beszélgettek a természet, a város és az ember vonatkozásában, illetve az optimális megújuló energiaforrások és a smart klímavédelmi megoldások kiaknázását is érintették. A gazdasági szekcióban az eleven gazdaságok mozgatórugóiról, az innovációs kultúrát megalapozó társadalmi feltételrendszerről, az egyén elevenségének, és a
Olvass tovább

Az ALDI idén is összefog a mellrák ellen

Kategória: socialbranding.

Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – a mellrák elleni küzdelemben évek óta részt vesz az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., és idén partnereivel összefogva még többet szeretne tenni a GoPink! nemzetközi kezdeményezés sikeréért. A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdet. Felhívja a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, és egészséges táplálkozással, rendszeres testmozgással és a stressz kezelésével, jó eséllyel meg is előzhető. Mindemellett a hölgyeknek mindenképpen érdemes részt venniük a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve önvizsgálattal is felismerhetőek a korai elváltozások, amelyek időben történő kezelése életet is menthet. 2018-ban
Olvass tovább

Ébresszük fel a zöld óriást!

Kategória: socialbranding.

A klímaváltozás a 21. század egyik meghatározó problémája lehet. A pénzügyi piacok részleges megoldást kínálhatnak a környezetvédelmi kérdésekre, ám a kötvénypiacok csak késedelmesen reagálnak. A „zöld” kötvénypiac továbbra is szerény méretű, és néhány, a környezetvédelmet fontosnak tartó befektetőt elriaszt magától a szabványosítás hiányával és a nem versenyképes hozamokkal. A Fidelity International szakemberei szerint ezeket az aggodalmakat enyhítené, ha nem pusztán a zöld kötvényekre, hanem a széndioxid-kibocsátás csökkentésére összpontosítanánk. Ha a befektetéseket nem egy elvi szempont alapján, hanem a tényleges környezeti hatások szerint választanánk meg, akkor feltárulhatna egy korábban kevésbé vonzó eszközosztály, és a környezetvédelem egy csapásra kulcsszerephez juthatna a kiegyensúlyozott
Olvass tovább

A kidobott elektronikai hulladék az égig érne

Kategória: socialbranding.

1000 tonna elektronikai és elektromos hulladékot adott le a lakosság 2017-ben a MediaMarkt áruházaiban. A szakszerű feldolgozásnak köszönhetően több száz tonna nyersanyag, főleg fém, alumínium, üveg és réz vált újrahasznosíthatóvá. Az újrahasznosítással egy kicsit a készüléktulajdonosok is jól járnak: törvény írja elő, hogy új műszaki eszköz vásárlásakor a leadott régi készülék után mennyi kedvezmény jár a vevőnek. A Földművelésügyi Minisztérium adatai szerint Magyarországon 2018-ban várhatóan 235 ezer tonna elektromos és elektronikus hulladék keletkezik, melyből 70 ezer tonna begyűjtését és kezelését végzik el a hazai hulladékhasznosítók. Hazánk ezzel a fejenként 7 kilogrammos begyűjtési mennyiséggel a középmezőnyben van az uniós országok között.
Olvass tovább

10 millió forinttal támogat két oktatási projektet a KPMG

Kategória: socialbranding.

Két gazdasági oktatási kezdeményezés kapott idén a KPMG-től 5-5 millió forintos támogatást a Társadalmi Befektetési Program keretében. A Studium Generale az érettségizők pénzügyi képzésére kialakított e-learning programját fejlesztheti tovább, a SZIA InDaHouse Hungary pedig a diákvállalkozás támogató programjához készít módszertani kiadványt a pénzből. Az élethosszig tartó tanulás és a minőségi gazdasági nevelés jegyében idén két oktatási projektet részesít 5-5 millió forintos támogatásban a KPMG. A társaság több éve futó Társadalmi Befektetés Programjába érkezett pályázatokat két körben szakértő zsűri értékelte, majd a legjobb négy közül a KPMG vezetősége választotta ki a két támogatott projektet. “Nagyon fontos program ez a KPMG számára”
Olvass tovább