6,9 milliós SMS-forgalmat bonyolítottak

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A korábbi várakozásoknak megfelelően a karácsonyi ünnepek alatt küldött SMS-ek száma közel 10%-os csökkenést mutat a tavalyi hasonló időszakhoz képest a Telekom ügyfelei körében: tavaly közel 7,6 millió, az idén pedig már csak 6,9 millió szöveges üzenetet küldtek, ugyanakkor a három ünnepnap mobilinternetes adatforgalma közel 30%-kal nőtt. Az évekkel ezelőtt indult trend tehát folytatódik, évről évre nagyobb jelentőséget kap az internetes kommunikáció. A mobilinternet forgalom több mint háromnegyede már 4G hálózaton zajlik. (BrandTrend)
Olvass tovább

Megtévesztő SMS játék a Vodafone-tól

Kategória: Aktuális.

A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. 2009. július 13. és 2009. szeptember 10. között megtartott "Nyári SMS promóció" elnevezésű játékával kapcsolatban fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tanúsított - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal. Emiatt a távközlési cég 40 millió forint bírságot kapott.
Olvass tovább

Tárcsázni kell mind a 11 számjegyet

Kategória: Aktuális.

Január 16-án, szombaton 00.00 órától a mobiltelefon-szolgáltatók hálózatán belüli hívásoknál, illetve a hálózaton belüli SMS, MMS küldésnél, vagy akár videotelefonáláskor is mind a 11 számjegy, azaz a teljes mobiltelefon-szám tárcsázására lesz szükség.
Olvass tovább

Az Európai Parlament döntött a roamingdíjak csökkentéséről

Kategória: Aktuális.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) üdvözli az Európai Parlament szerdai döntését, miszerint a következő években tovább csökkenhetnek a barangoló (roaming) hívások díjai, a tagállamok területén szabályozottá és roaming-környezetben a jelenleginél lényegesen olcsóbbá válhat a mobilinternet használata és az SMS küldés is.
Olvass tovább

5 percenként egy SMS, éjjel-nappal

Kategória: Aktuális.

Mára az SMS küldés a telefonálási kultúránk szerves részévé vált. A középiskolások és egyetemisták a statisztikák szerint átlagosan akár kétszer annyi szöveges üzenetet küldenek, mint az idősebb felhasználók. Írnak a buszon, az utcán, vagy akár az iskolában a pad alatt – számukra az SMS a mindennapi kommunikáció egyik fontos csatornája, szinte egyenrangú az internetes csevegéssel vagy a telefonbeszélgetéssel.
Olvass tovább

Vodafone mobilmarketing

Kategória: Aktuális.

Elindult a Vodafone Magyarország Mobilmarketing Programja, mely a Vodafone webSMS szolgáltatás hirdetési felületei mellett mobilwebes, sms-es és mobiltartalomhoz kötött megjelenéseket is elérhetővé tesz. A programban résztvevő márkák - Citroën, Coca-Cola, Nivea és az OTP Bank - a mobilmarketing adta lehetőségeket integrált módon használják fel kommunikációs kampányaik során.
Olvass tovább