A GfK elektronikusan méri a televíziós hirdetési kampányok elérését

Kategória: Kutatás.

A GfK Panel Services Germany kibővítette Web Efficiency Panel szolgáltatását, amely immáron magában foglalja a televíziós hirdetési kampányok elérésének követését is. Ennek eredményeképpen a televíziós hirdetések elérésének adatai a napi fogyasztási cikkek fogyasztói panel adataival és az internetes hirdetési eléréssel együtt, egy forrásból hozzáférhetőek a médiahatékonysági elemzések számára.
Olvass tovább

2009 a helymeghatározás-alapú eszközök fejlődésének éve

Kategória: Aktuális.

A fogyasztók GPS-képes készülékekkel és különböző alkalmazásokkal igyekeznek megtalálni azokat a helyi üzleteket, melyek érdekelhetik őket. A Gartner nagy jövőt jósol a mobiltelefonos helymeghatározáson (LBS - Location Based Services) alapuló szolgáltatásoknak 2009-re. A cég becslései szerint az LBS-előfizetők száma ebben az évben a jelenlegi több mint kétszeresére, 95,7 millióra nő majd.
Olvass tovább