Central Médiacsoport Zrt. néven működik tovább Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a korábbi Sanoma Media Budapest Zrt.
Olvass tovább
Összefonódást engedélyezett a GVH
A GVH engedélyezte, hogy a Central irányítást szerezzen a Sanoma felett.
Olvass tovább
Új üzletág a Sanománál
Emailia néven új email üzletágat hozott létre a Sanoma Média Budapest, hogy összefogja e-DM adatbázisait.
Olvass tovább
A Sanoma eladja magyar leányvállalatát
A Sanoma magyarországi médiavállalkozásainak nettó árbevétele tavaly mintegy 60 millió euró volt.
Olvass tovább
Új korszakot nyit a Sanoma
Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. egyedülálló stratégiával segíti mostantól a hazai e-kereskedelem fejlődését.
Olvass tovább
A Sanoma értékesíti a Köpönyeg felületeit
Februártól a Sanoma értékesíti a Köpönyeg reklámfelületeit az ügynökségek felé, míg a direkt értékesítés továbbra is az Arkon Zrt.-nél marad.
Olvass tovább
Startuppal fogott össze a Sanoma
Stratégiai megállapodást kötött a Sanoma egészségügyi portálja, a HáziPatika.com és a Foglaljorvost.hu startup.
Olvass tovább
Új vezetői pozíció a Sanománál
Karrier: 2014. január 24-étől Jenei Péter a Sanoma Media Budapest Zrt. e-kereskedelmi portfólió-vezetője.
Olvass tovább
A glossy magazinok csillogó világa
A glossy olvasók jóval aktívabbak online, mint az átlagos női felhasználók.
Olvass tovább
Magyarországon csak ismerkedünk a Skype hirdetésekkel
"A Skype hirdetések újdonságnak számítanak a hazai piacon, ezért a felhasználók is aktívabban reagálnak..."
Olvass tovább