Fő cél a hazai turizmus fellendítése és az oldal iránti bizalom további építése.
Olvass tovább
Kampányol a Szallas.hu
Café Communications, Filmpartners, kampány, MITO, SAKKOM Interaktív, és szallas.hu..
Hír.
Brands make the world go round.We keep them growing.
Fő cél a hazai turizmus fellendítése és az oldal iránti bizalom további építése.
Olvass tovább
Tízből egy influencer jelöli következetesen a szponzorált tartalmat.
Olvass tovább
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív.
Olvass tovább
A Campus Fesztiválon zárul a STR8, B.U. nyárindító kampánya.
Olvass tovább
A márka közösségi kommunikációjának menedzseléséért és sajtókommunikációjáért felelnek.
Olvass tovább
A Bravos útnak indította az ineedcoffee.hu weboldalt.
Olvass tovább
Új szolgáltatással állt elő a SAKKOM Interaktív.
Olvass tovább
Leginkább lájkolunk a Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használunk más reakciógombot.
Olvass tovább
A kizárólag gyantázásra specializálódott nemzetközi WAX IN THE CITY franchise-hálózat magyar bevezetésének kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.
Olvass tovább