Középtávú hamisítás elleni stratégia készül

Kategória: Aktuális.

2011. március 23-án tartotta meg első ülését az újjáalakított Hamisítás Elleni Nemzeti Testület. A Testület elnöke Dr. Répássy Róbert igazságügyért felelős államtitkár, elnökhelyettese pedig Dr. Bendzsel Miklós, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának elnöke.
Olvass tovább

A BMW is kiszáll a Forma-1-ből

Kategória: Aktuális.

A Honda decemberben jelentette be a távozását a Forma-1-ből. A BMW most sajtótájékoztatón jelentette be Münchenben, hogy a 2009-es idény végén kiszáll a Forma-1-ből. Robert Kubica és Nick Heidfeld új csapatot kereshet. A döntés a költségmegtakarítások és a csapat gyenge teljesítménye, valamint a környezettudatosság és a fenntarthatóság jegyében született meg.
Olvass tovább

Porsche, szerelem, száguldás – az élet 50 felett

Kategória: Aktuális.

A Magyar Fogyasztó Platform idén április 8-án ismét konferenciát tart az ezüstgeneráció fogyasztási szokásairól. Valóban kérdéses ma még bármely magyarországi marketingesnek, hogy érdemes az ezüstrókákkal számolni? Popper Péter, Kozák Ákos (GfK Hungária), Sas István, Varga Renáta (DDB), Novák Péter (Kirowski), Pilling Róbert (50plusz.hu), Kerényi Péter
Olvass tovább

A tartalom a webre megy, de hol az üzleti modell?

Kategória: Aktuális.

Mit is mond a hogyishívják? Pintér Róbert - Szonda-Ipsos online stratégiai ig. Mucsi Csaba -  MTV újmédia főszerkesztő Dobó Mátyás "Doranszky" - Blogter tartalomfejlesztési igazgató Sós B. Péter - Népszabadság online rovatvezető Fekete Attila - TV2 digitális média igazgató
Olvass tovább

”Add a pénzt, és kuss!”

Kategória: Aktuális.

A sport, a sportoló, a sporttestületek, a szövetségek és a támogatók viszonyában a figyelem legélesebben talán a T-Mobile gyémántfokozatú MOB támogató Fazekas Róbert diszkoszvető olimpiai kiutazása körüli megnyilvánulásaira összpontosult az elmúlt időszakban. Mit várhatunk a sport magas szintű támogatójától?
Olvass tovább

Brand Camp Siófokon

Kategória: Aktuális.

Az év legjobb kezdeményezése. Az Extreme csoport azzal a céllal indította útjára a Brand Camp-et, az első márkatábort, hogy párbeszédet létesítsen a szakma iránt érdeklődő hallgatók és a szakemberek között. A három napos rendezvény alatt elismert szakmabeliek - többek között Sas István, Réz András, Hrutka Róbert - tartottak előadásokat és workshop-okat a fiataloknak. Ott voltunk, végre valami friss, tetszett. Képes beszámolónk.
Olvass tovább

Gyerekeknek – márka legyen az érték

Kategória: Aktuális.

A gyermekmédia újjászületését tűzték ki célul a gyerekrádiósok ma már felnőtt csapata, a Magyar Rádió egykori Riporterőrsének  tagjai. Többségük nyolc-tízévesen,  a hetvenes-nyolcvanas években került először mikrofonközelbe.  A világra nyitott és talpraesett gyerekeket elsőként a hazai gyerekrádiózás egyik megalapítója és élete végéig támogatója, Vajek Róbert szervezte közösségbe.
Olvass tovább