A 2007. ÉVI NEMZETI TURISZTIKAI MARKETING
A Magyar Turizmus Zrt. Igazgatóságának 2007. január 26-i ülésén, az Igazgatóság elfogadta a Társaság 2007. évi marketingtervét, amelybe már a szakmai szervezetek és Regionális Idegenforgalmi Bizottságok észrevételeit is beépítették. A 2007. évi turisztikai marketingterv a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégián alapul, amely 2013-ig foglalja keretbe a fejlesztések, prioritások rendszerét és az általuk elérni kívánt nemzetgazdasági célokat.
Olvass tovább
Magyarország 2013-ra vonzó úti célja lesz az „új Európának”
Aktuális.
bizottságok, évi, idegenforgalmi, igazgatóság, igazgatóságának, magyar, marketing, nemzeti, regionális, stratégián, társaság, turisztikai, turizmus, turizmusfejlesztési, és zrt..
bizottságok, évi, idegenforgalmi, igazgatóság, igazgatóságának, magyar, marketing, nemzeti, regionális, stratégián, társaság, turisztikai, turizmus, turizmusfejlesztési, és zrt..