Célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul.
Olvass tovább
A sajtópiac gazdagsága
A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig.
Olvass tovább
Magazinkampányt indított a Speedo
A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára, mint „szakértőre” tekintsenek.
Olvass tovább
Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal
Itt vannak az 2016 őszi hiperlokális cross-médiás mérési adatok.
Olvass tovább
Vissza a gyökerekhez
Még mindig a TV- és magazinkampány kombinációja a legjobb befektetés.
Olvass tovább
Reményteli adatok a The New York Times-tól
A jelenlegi 1,3 millió digitális előfizetői számát 200.000-rel növelte csak ebben a negyedévben.
Olvass tovább
Mit adott a Black Friday a printpiacnak?
Nem csak a kereskedők, de a printpiac is jelentősebb bevételhez jut.
Olvass tovább
A Facebook is printet használ kampányában
A kampány célja, hogy bátorítsa a felhasználókat.
Olvass tovább
Amikor a printlapokból sokkal több kell
Az elnökválasztás a magazinok keresletére is pozitívan hatott.
Olvass tovább
A magazinolvasók a printet preferálják
A felnőtt lakosságból minden tíz emberből hét olvas magazint.
Olvass tovább