A GfK elektronikusan méri a televíziós hirdetési kampányok elérését

Kategória: Kutatás.

A GfK Panel Services Germany kibővítette Web Efficiency Panel szolgáltatását, amely immáron magában foglalja a televíziós hirdetési kampányok elérésének követését is. Ennek eredményeképpen a televíziós hirdetések elérésének adatai a napi fogyasztási cikkek fogyasztói panel adataival és az internetes hirdetési eléréssel együtt, egy forrásból hozzáférhetőek a médiahatékonysági elemzések számára.
Olvass tovább

Közös termékkel a GfK és a Medián

Kategória: Kutatás.

Az újonnan bevezetett webAUDIENCE termékcsalád négy pillére teljes körű megoldást kínál az online közönségmérésre, illetve médiatervezésre. A Medián által korábban kifejlesztett webAUDIT és webRATE rendszerbe most új elemként kapcsolódott be a GfK Hungária által nyújtott információkat szolgáltató webPROFILE kiegészítve a webPANEL szoftveres paneljének adataival.
Olvass tovább

Naponta 2,28 millió befolyásos olvasó a pán-európai régióban

Kategória: Aktuális.

A Metro International a TNS Global és a Metro Life Panel után csatlakozott a nemzetközi EMS (European Media & Marketing Survey) kutatáshoz, amely széleskörű és mélyreható adatokkal segíti a pán-európai médiatervezést. A februárban publikált, tizenkét havi összesített előzetes kutatási adatok alapján a pán-európai régióban a Metrót naponta 2,28 millióan olvassák.
Olvass tovább