A Mediator integrált marketing kommunikációs feladatokat fog végezni az Opel számára.
Olvass tovább
Az AutoWallis csoport lesz az Opel importőre Magyarországon
A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta, hogy az AutoWallis leányvállalata legyen az Opel márka importőre Magyarországon. A hazai mellett három régiós országban is az AutoWallist választotta a márka importőrének a meghatározó német autógyár, ezzel a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat tovább növelheti árbevételét, mellyel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb ahhoz, hogy a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatójává váljon – írják.
Olvass tovább
A legnagyobb magyar OPEL-kereskedéssel bővül az AutoWallis csoport
Tavaly meghirdetett stratégiája részeként jelentős akvizícióról határozott az AutoWallis Nyrt. Igazgatósága, így a társaság tulajdonába kerül a legnagyobb magyar OPEL és a harmadik legnagyobb KIA kereskedést üzemeltető Wallis Kerepesi Kft., valamint az annak helyet adó ingatlant birtokló K85 Kft. A 2019-ben 8,7 milliárd forintos forgalmat bonyolító Wallis Kerepesi akvizíciója több mint tizedével növelheti a tőzsde autós vállalatának idei árbevételét.
Olvass tovább
650 ezer motort gyárt az idén az Opel
Ezzel a márka európai piacra szánt járműveinek 60-70 százalékát látja el motorral.
Olvass tovább
Az Opel bővíti a motorgyártást Szentgotthárdon
Folytatódik az Opel offenzívája, a cég 2018-ig 17 új motorral bővíti kínálatát, és ezek nagy része Szentgotthárdon fog készülni – mondta Peter Küspert, az Opel alelnöke szerdán Szentgotthárdon, a nyolcmilliomodik motor legyártása alkalmából tartott ünnepségen. A cég elnöke, az igazgatóság tagja felidézte, hogy az amerikai General Motors tulajdonában lévő Opel magyarországi megjelenése óta 1,5 milliárd eurót fektetett be, legutóbbi 700 millió eurós beruházásával az egyik legmodernebb és rugalmasabb motorépítő egység, a Flex motorgyár jött létre. Megjegyezte: az erős gyártási jelenlét az értékesítést is segíti, Európát tekintve az Opel piaci részesedése az új személygépkocsik piacán Magyarországon a legmagasabb, 13,4 százalék. A
Olvass tovább
14 országban újrázott a CRANE
Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert.
Olvass tovább
Kettős német győzelem a világbajnokságon
Az autómárka online aktivitással egészítette ki kampányát: a márka hagyományos ATL kommunikációja mellett Facebook közösségét is aktivizálta.
Olvass tovább
Magyar partnert választott a francia Opel
Az Opel a márkakereskedők honlapjának egységes megalkotására és fenntartására keresett megoldást.
Olvass tovább