A Discovery az ingyenes és fizetős televíziós csatornákon keresztül széles körben közvetítette az olimpiai játékokat, miközben a digitális felületeken minden pillanatot elérhetővé tett. Ez a megközelítés tovább növelte az olimpia európai közönségét, és rekordot hozott a digitális elérésben is. A versenyeket Európában több mint 372 millióan követték a televízióban és digitális platformokon, a Discovery digitális előfizetéses szolgáltatásaira a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai játékokhoz képest pedig majdnem háromszor annyian iratkoztak fel.
Olvass tovább
A tokiói olimpia minden pillanata látható az Eurosporton
Az Eurosport minden eddiginél több programmal hozza közelebb a tokiói olimpiai játékokat a nézőkhöz, akik így bárhol és bármikor nyomon követhetik az eseményt: – Az Eurosport 1 és az Eurosport 2 csatornái mellett exkluzív, dedikált olimpiai popup csatornák indulnak, illetve az Eurosport 4K is elérhető lesz. – Az érdeklődők a megújult Eurosport.hu weboldalon, az Eurosport applikáción, az Eurosport Playeren és Facebookon is találkozhatnak az olimpia híreivel, közvetítéseivel és elemzéseivel.
Olvass tovább
Elrajtolt az Allianz és az olimpiai mozgalom globális együttműködése
Az Allianz csoport termékekkel és szolgáltatásokkal támogatja az olimpiai és paralimpiai mozgalmakat.
Olvass tovább
A Bridgestone készen áll
A vállalat az olimpiai eseményekig hátralevő egy évben a világot invitálja.
Olvass tovább
Elkészült az Eurosport olimpiai arculata
Tokió olimpiai stadionjában 500 nap múlva gyullad ki az olimpiai láng.
Olvass tovább
Olimpikonok előtt tisztelgett az adidas
Rapdal született Liu Shaolin Sándorról.
Olvass tovább
Olimpiai csatornák a UPC-nél
A nagy nemzetközi sporteseményeket hagyományosan közvetítő tévéadók mellett három új Eurosport csatornán is élvezhetik a 2018-as téli olimpia eseményeit a UPC Magyarország ügyfelei. Az ötkarikás események ideje alatt három, úgynevezett „pop-up” csatornát is ingyenesen elérhetővé tesz előfizetői számára a UPC. A Eurosport 3, 4 és 5 műsorán február 9 és 25 között folyamatosan követhetőek lesznek a téli olimpia történései élőben és felvételről, angol nyelvű kommentárokkal. (BrandTrend)
Olvass tovább
MOB – ÖRT útmutató készült
Lassan hagyománnyá válik, hogy az olimpia kapcsán a MOB és az ÖRT közös útmutatója segíti a reklámozókat.
Olvass tovább
A Bridgestone a téli olimpia globális partnere
Az Eurosport minden platformján megjelenik Európa legnagyobb piacain.
Olvass tovább
Partnerségi megállapodást kötöttek
A Discovery prémium tartalmaival egyedi olimpiai élményt nyújt mindenkinek.
Olvass tovább