A legfrissebb adatok szerint a teljes lakosság 16 százalékkal töltött több időt a tévéképernyők előtt.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2018
Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 31 perc volt.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2018. IV. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 53 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
A divatáru a vezető kategória
Nielsen: a világhálóra csatlakozó fogyasztók 95 százaléka vásárol is az interneten.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2018. II. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
Csúcsra jár a szőrtelenítő termékek forgalma
Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása.
Olvass tovább
Bővült a napi fogyasztási cikkek piaca
A hazai élelmiszerpiacon a növekedés mértéke értékben 8,9% volt.
Olvass tovább
44 millió liter energiaital fogy országszerte
Ennek mintegy harmada Budapesten és környékén.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2018. I. negyedév
A képernyők előtt töltött időnk közel 40 százalékát sorozatokra és mozifilmekre fordítottuk.
Olvass tovább
Gyengült a fogyasztói bizalom
Nőtt a szolgáltatások iránti panaszok száma az első negyedévben.
Olvass tovább