Az ABC News beszámolója szerint Sydney nyugati régiójában tartottak ellenőrzést a helyi hatóságok, ahol egy helyi piacon több száz, ismert márkák jelzéseivel ellátott hamis táskát és egyéb ruházati terméket foglaltak le egy kereskedőnél.
Olvass tovább
Médiautazáson a Bridgestone Europe
A Bridgestone Europe bejelentette, hogy együttműködést kötött a The Digital News Agency (DNA) hírügynökséggel, mely befogadja a Bridgestone Europe médiaeszközeit és digitális könyvtárát a Sabre Award djat elnyerő digitális platformra.
Olvass tovább
Murdoch Olaszországból vár megváltást
Az olasz Murdoch-birodalom eddigi vezetője váltotta a News International lemondott vezérigazgatóját, Rebekah Brookst.
Olvass tovább
Megszakítás nélküli közvetítés a királyi esküvőről
A BBC Entertainment és a BBC World News minden részletre kiterjedően tudósít Vilmos herceg és Catherine Middleton házasságkötéséről.
Olvass tovább
Idegen lények közöttünk
A Reuters News megbízásából végzett új Ipsos Global @dvisor felmérés szerint (a világ GDP-jének 75%-át képviselő) 22 ország - vélhetően emberi - felnőtt lakosságának egyötöde hisz abban, hogy idegen lények látogattak el a bolygónkra, s embernek álcázva magukat élnek "közöttünk". A 23 000 felnőtt - országonként ezernél több válaszadó - részvételével végzett felmérés szerint tehát az emberek 80%-a nem hiszi, hogy idegen lények élnek közöttünk.
Olvass tovább
A ”nő helye otthon van”?
A Reuters News megbízásából végzett, s a Nemzetközi Nőnap alkalmából közzétett Ipsos Global @dvisor felmérében résztvevő - a világ GDP-jének 75%-át képviselő - 23 ország felnőtt lakosságának háromnegyede nem ért egyet azzal az állítással, hogy "a nők helye otthon van". Vagyis a 24 000 felnőtt - országonként ezernél több válaszadó - 26%-a szerint helytálló ez a megállapítás.
Olvass tovább
A többség szerint a pénz fontosabb napjainkban
Az Ipsos és a Reuters News közvélemény-kutatásában felmért 23 ország - amely a világ GDP-jének 75%-át reprezentálja - felnőtt lakosságának kétharmada számára fontosabb a pénz napjainkban, mint korábban. Tízből hatan (57%) viszont nem értenek egyet azzal, hogy a pénz volna a személyes sikerek legfőbb fokmérője .
Olvass tovább
Az évtized top 10 felfedezései
2010 első napjai a visszatekintés jegyében telnek. A Discovery News szerkesztősége azon szempontok szerint szerkesztette top 10-es listáját, hogy mely felfedezések gyakorolták a legnagyobb hatást életünkre és világról alkotott ismereteinkre. Az évtized top 10 felfedezésének (discoverynews.com/top10) első három helyezettje.
Olvass tovább
Autó2 helyett Az Autó
Egy jogi ügy miatt nehéz helyzetbe kerültek az Autó2 dolgozói. Az Auto News Kiadó pillanatnyilag nem tudja kiadni az Autó2 című lapot. A velük bevezetett 17 éves Autó2 helyett, a teljesen új, Az Autó logója alatt megjelenő lapon dolgoznak. Az Autó2 név többek között az azonos nevet viselő tévéműsorhoz kapcsolódik, amely azonban már megszűnt.
Olvass tovább
PR News:„Az év nagy pr ügynöksége”
A Weber Shandwick nyerte „Az év nagy pr ügynöksége” díjat a PR News 2008-as Platinum Awards díjátadó gáláján. A mérvadó szakmai lap minden évben elismeri a legkiválóbb ügynökségeket és a kiemelkedő kommunikációs kampányokat. Az ügynökség három éven belül másodszor végzett az élen a PR News listáján.
Olvass tovább