Öt kontinensen a Szentkirályival

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A márka nyári, utazós kampánya sikeresen mozgósította az ásványvíz kedvelőit a Neo Interactive közreműködésével. A Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű digitális kampányában a fiatal fogyasztókat saját csatornáikon szólították meg és ösztönözték a nyereményjátékban való részvételre. Két hónap alatt különleges hirdetési formátumokkal új, affinis célközönségeket értek el. A Neo Interactive által tervezett kampányarculati elemeket a digitális kreatívokon kívül kézbe is foghattuk a Szentkirályi ásványvizes palackokon, és viszontláthattuk TV spotban is. (BrandTrend)
Olvass tovább

Új ügyfél a neonál

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Neo Interactive digitális ügynökséget választotta partneréül a Huawei Technologies Magyarországon, a Honor almárkás okostelefonok közösségi média kommunikációjára. A jövőben a digitális ügynökség végzi a márka közösségi média kommunikációjának tervezését, managementjét, hirdetésvásárlását, az influencer kampányainak megvalósítását, valamint a keresőkampányok koordinációját. (BrandTrend)
Olvass tovább