Az MRSZ Barométer kutatás szerint 55,6 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról.
Olvass tovább
Alexander Brody Tiszteletbeli Örökös Tag címet kapott
Alexander Brody elismerését az MRSZ elnöksége egyhangúlag szavazta meg.
Olvass tovább
Az MRSZ egyetért az Egyenlítő Alapítvánnyal
Az „Icuka PIROS nyár a CBA-ban” reklámja társadalmilag káros.
Olvass tovább
A szövetségek üdvözlik a reklámadó csökkentését
2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.
Olvass tovább
Dr. Megyer Örs az MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tagja
A Magyar Reklámszövetség elnöksége egyhangúlag szavazta meg a kitüntetését.
Olvass tovább
Az MRSZ és DIMSZ közös állásfoglalást tett közzé
Hiányolják az előzetes szakmai egyeztetést a reklámhordozók termékdíjának emelése kapcsán.
Olvass tovább
Agency Toplist vizsgálat és finomhangolás
Agency Toplist, brandfestival, DIMSZ, Fabricius Gábor, iab, maksz, mrsz, és ört.
Hír.
Ad hoc feltáró bizottság tekintette át az Agency Toplist körüli vitapontokat.
Olvass tovább
A Republic Group belépett az MMSZ-be és az MRSZ-be
A Republic Group január 25-én jelentette be, hogy etikai okok miatt kilép a MAKSZ-ból.
Olvass tovább
Áremelkedéshez vezet az emelés
Az MRSZ és DIMSZ szerint a plusz adóteher meghaladhatja az 1 milliárd forintot.
Olvass tovább
Az MRSZ elutasítja a szabályozást
Egyáltalán nem segíti elő a kisebb üzletek versenyhátrányának csökkentését.
Olvass tovább