A kommunikációs ügynökségeknek az MPRSZ felé kell jelezniük igényüket.
Olvass tovább
Elstartolt az Employer Branding Award 2020
A 30. jubileumát ünneplő Magyar PR Szövetség (MPRSZ) hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Award-ot. Idei újdonság, hogy várják speciálisan a “COVID-ra rezonáló” kampányok nevezését is a 2020-as évből, amelyek a koronavírus járványra adott egyedi megoldásokat vonultatják fel.
Olvass tovább
Díjazták a legütősebb hazai munkáltatói márkákat
A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2019-ben a következő vállalatok nyerték el.
Olvass tovább
Gyerekinfluencerek – influencergyerekek
A Magyar Public Relations Szövetség ajánlást készített, hogy szakmai párbeszédet kezdeményezzen.
Olvass tovább
MPRSZ Magyarország Krízistérképe 2019
A Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata ismét elkészítette Magyarország Krízistérképét. Az idén negyedszer elkészített Krízistérkép szerzői olyan botrányokat vizsgáltak meg, melyeket nagy médiavisszhang követett, és amelyek valamilyen módon válságkommunikációs eljárást; a hírnév védelmét követelték meg az érintettektől. További részletek a csatolt sajtóinformációban találhatóak, a teljes kiadvány pedig itt érhető el: https://www.mprsz.hu/wp-content/uploads/2020/04/krizisterkep2019.pdf
Olvass tovább
Pályázható az Employer Branding Award 2019
A pályázat a legjobb hazai munkáltatói márkaépítés gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be.
Olvass tovább
Tizenegy pályázat került shortlistre
Lezárult a MPRSZ 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése.
Olvass tovább
Egyértelmű a trend a globális pr-piacon
A pr-ügynökségek mind nagyobb része felismerte a digitális technológiában rejlő lehetőségeket.
Olvass tovább
MPRSZ állásfoglalás a natív tartalmakról
A natív tartalmak egyik fajtája a tévesen pr-cikknek nevezett szöveges hirdetés.
Olvass tovább
Az álhírek komoly veszélyt jelentenek
Aggodalmának ad hangot a Magyar PR Szövetség.
Olvass tovább