Csökken az élményszerű bevásárlások aránya

Kategória: Kutatás.

A minőség-frissesség, ár, választék hármasa bizonyul időről időre a boltválasztást befolyásoló legfontosabb szempontoknak, de emellett a vásárlások típusai is meghatározóak a választásnál. Csökken az élményszerű vásárlások aránya, de természetesen akadnak olyan esetek is, amikor kedvtelésből vásárolunk - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor 2009/2010. című tanulmányából.
Olvass tovább

Budapest már nem olyan divatos

Kategória: Aktuális.

A European Cities Monitor (ECM) elemzés 500 vezető európai nagyvállalat felsővezetőinek és igazgatóinak megkérdezése alapján készül, és azokat a tényezőket vizsgálja, melyek a vállalatvezetők számára fontosak az üzleti helyszín kiválasztása során. A kutatás 33 európai nagyváros teljesítményét hasonlítja össze különböző szempontok alapján. Továbbra is London és Párizs a legismertebb üzleti helyszínek, bár a kettő közötti különbség a tavalyi felméréshez képest csökkent.
Olvass tovább

Hazai internetezők kedvencei

Kategória: Aktuális.

A GfK Hungária Piackutató Intézet Sztár Monitor felmérésének legfrissebb adatai szerint a hazai internetező közönség legnagyobb arányban a paródiáiról neves Irigy Hónaljmirigy zenekart ismeri és kedveli. A kedvencek listáján színészek, műsorvezetők, de a férfi vízilabda válogatott szövetségi kapitánya is helyet kapott. Az egyes közéleti szereplők ismertsége és kedveltsége korosztályonként eltér, hiszen az életkori sajátosságoknak köszönhetően természetesen más-más sztárok a legkedveltebbek a 15-19 évesek, illetve az 50 évnél idősebbek körében.
Olvass tovább