Stratégiai együttműködést kötött a BME és a MOL

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Stratégiai megállapodást kötött a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a MOL. A megállapodás célja egyrészt közös, innovatív kutatások indítása, másrészt a MOL szakmai utánpótlásának erősítése. Az erről szóló szerződést január 10-én írta alá Dr. Józsa János, a BME rektora és Hernádi Zsolt, a MOL-csoport elnök-vezérigazgatója az egyetem újévi fogadásán. (BrandTrend)
Olvass tovább

Színes konyhai gépeket vásárolhatunk a benzinkutaknál

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Közös matricagyűjtő kampányt indított a MOL és a Sencor, hogy segítse a magyar családok felkészülését a karácsonyi időszakra. Az akciónak köszönhetően számtalan hasznos, illetve ajándékként is adható készüléket vásárolhatnak a magyar autósok. „A kampány összeállításakor törekedtünk arra, hogy a karácsonyi időszakban népszerű termékekre koncentráljunk, így megkönnyítve a családok számára az ünnepi készülődést” – jegyezte meg Rutai Gergely, a Sencor marketing menedzsere. (BrandTrend)
Olvass tovább

Ezüst díjjal jutalmazták a MOL-t

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Három kategóriában is ezüst díjjal jutalmazták a MOL-t az október 12-13-án megrendezett Cannes Corporate Media & TV Awards reklámmustrán. Míg az Öregfiúk kisfilm marketing kommunikáció, a Boldogolaj videók környezetvédelem témakörben, a Business Card animációs kisfilm vállalati videó kategóriában nyerte el a delfint formáló szobrocskát. A MOL reklámok tavaly is emlékezetes diadalt arattak itt: egy arany delfint hoztak el, elsőként a magyarországi márkakommunikáció történetében.  A díjnyertes alkotásokat tavaly és idén is a Greenroom kreatív ügynökség, illetve Mankovits Marcell rendező készítette. (BrandTrend)
Olvass tovább