Médiatorta 2019 – 106,524 milliárd forint a 2019-es teljes sajtópiaci bevétel.
Olvass tovább
+18,5 százalék a hirdetési piacon 2017-ben
A nyomtatott reklámpiac bevétele 38,330 milliárd forint volt.
Olvass tovább
Adatvédelmi tisztviselőt közvetít az MLE
A mostani adatkezelési szabályok jelentősen változni fognak.
Olvass tovább
Stratégiaalkotásba kezd a Lapkiadók Egyesülete
Mozgalmas és kihívásokkal teli évet zárt az MLE.
Olvass tovább
Élénkül a reklámpiac
Hír és Reklámpiac.
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, Evolution 2017, IAB Hungary, Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete, Magyar Reklámszövetség, mle, és RAME.
Hír.
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, Evolution 2017, IAB Hungary, Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete, Magyar Reklámszövetség, mle, és RAME.
Hír.
A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat.
Olvass tovább
Reklámtorta 2016
98,184 milliárd a 2016-os teljes sajtópiaci bevétel.
Olvass tovább
Lezárult az MLE kampánya
Célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul.
Olvass tovább
A sajtópiac gazdagsága
A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig.
Olvass tovább
Magazinkampányt indított a Speedo
A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára, mint „szakértőre” tekintsenek.
Olvass tovább
Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal
Itt vannak az 2016 őszi hiperlokális cross-médiás mérési adatok.
Olvass tovább