Televízióban kampányol az LG

Kategória: Aktuális.

Az LG Electronics "Életre kel - egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére. A 25 máspdperces szpottal hét televíziós csatornán, az RTL Klubon, a Viván, a Discovery, a Comedy Central, a Sport 1 és 2 és a Sport Klub adásában találkozhatnak a nézők. A kampány médiavásárlását a MindShare médiaügynökség végezte.
Olvass tovább

Magyarok a piacon II.

Kategória: Aktuális.

Magyarok a piacon című rovat sikere alapján 2007-ben első alkalommal rendezett konferenciát a magyar kis- és középvállalkozásoknak a MindShare médiaügynökség és a Heti Válasz. A tavalyi sikeres rendezvényt követően a második konferencia célja, hogy a magyar tulajdonban lévő kis- és középméretű vállalkozásokkal megismertesse a hatékony márkaépítés eszközeit, a lehetséges növekedési stratégiákat. A konferencia továbbra is eszközöket, támogatást szeretne nyújtani nemcsak a helyszínen résztvevőknek, hanem az országos méretű médiatámogatás által Magyarország magyar tulajdonú, magyar menedzsmenttel rendelkező többi vállalatának is.
Olvass tovább