60 milliárd forint felett a televíziós reklámbevételek

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Túllépte a 60 milliárd forintos határt tavaly a hazai televíziós reklámbevételek összege – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY elemzéséből. Változatlanul a reklámspotok határozzák meg a szektort, amelyben egyre nagyobb arányt képviselnek a versenypiaci szereplők az állami hirdetésekkel szemben. (BrandTrend)
Olvass tovább

Újabb társzabályozási megállapodás

Kategória: Aktuális.

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületével is társszabályozási megállapodást kötött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A közigazgatási szerződést július 20-án, szerdán írta alá Málnay B. Levente, a MEME és Szalai Annamária, a Médiatanács elnöke.
Olvass tovább

Elektronikus médiumok hirdetési bevételei

Kategória: Aktuális.

Idén is új részleteket tudhatunk meg az elektronikus médiumok hirdetési bevételeiről a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) publikálásában. Az elektronikus média legnagyobb képviselőit tömörítő egyetlen szervezet 2005 óta publikálja az éves elektronikus reklámbevételeket a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján. A műsorszolgáltatók eredményeit idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette. Az elektronikus médiumok 2007. évi reklámtortáját április 24-én hozta nyilvánosságra a MEME.
Olvass tovább