2020 közepétől látja el a globális médiatervezési és -vásárlási megbízást.
Olvass tovább
A MediaCom kapta a GrandVision megbízását
Az ügynökség a kreatív tenderhez briefing ajánlást is készített.
Olvass tovább
Kreatív vezetőt nevezett ki a MediaCom
A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett.
Olvass tovább
Turisztikai megbízást nyert a MediaCom
Az ügynökség a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik.
Olvass tovább
A MediaCom nyerte a Mars megbízását
Az ügynökség 25 éve dolgozik a világ egyik legnagyobb hirdetőjével.
Olvass tovább
Új médiaügynökséget választott a Coca-Cola
Az együttműködés 2018. január 1-től határozatlan időre szól.
Olvass tovább
Kampányt indít a Voltaren
::progressive::, Glázer & Glázer VIPR Kommunikációs Ügynökség, mediacom, és Voltaren Emulgél Forte.
Képes hír.
A kampány célcsoportja az aktív, fiatalabb korosztálytól egészen az időskorúakig terjed.
Olvass tovább
„High profile” minősítést kapott az ügynökség
A Mediacom Magyarország második helyezést ért el a 2015-ös kvalitatív RECMA jelentés alapján.
Olvass tovább
A MEDIACOM nyerte a Bayer tenderét
Többkörös stratégiai, tervezési és kereskedelmi feladat után szeptember végén született meg a döntés.
Olvass tovább
Digitális tendert nyert a Mediacom
Az ügynökségeknek a Rossmann webshop támogatására kellett főként PPC és digitális tartalmi stratégiát kialakítania.
Olvass tovább