Az MRSZ Barométer kutatás szerint 55,6 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról.
Olvass tovább
Elsősorban a televízióból inspirálódunk
A televízió szerepe szignifikánsan erősebb, mint bármely más szereplőé.
Olvass tovább
A legfontosabb a személyre szabhatóság
Az innováció a növekedés motorja az énközpontú média világában.
Olvass tovább
Újra a válság előtti szinten a hazai médiapiac
Magyar Lapkiadók Egyesülete, média-, reklámszövetség, és Whitereport.
Képes hír.
A 338 milliárd forint összárbevételű piac 6%-os átlagos profitrátát mutatott 2017-ben.
Olvass tovább
Új trendek a szórakoztatóiparban
Fókuszban a bizalom, egyre több a „szuperversenytárs”.
Olvass tovább
A Twitter átáll a 280 karakterre
Az emberek kevesebb időt töltenek majd a posztok szerkesztésével.
Olvass tovább
Sajtószabadságról szóló kiadványokat mutattak be
A tömegkommunikáció hatása a közönségre sokkal kisebb, mint általában gondolják.
Olvass tovább
Így tud manipulálni a média
Így tud manipulálni a média.
Olvass tovább
A politikai szereplők 2013 decemberi médiahasználata
Itt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság gyorsjelentése a politikai szereplők 2013 decemberi médiahasználatáról.
Olvass tovább
A politikai szereplők 2013 novemberi médiahasználata
Itt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság gyorsjelentése a politikai szereplők 2013 novemberi médiahasználatáról.
Olvass tovább