Krecz Tibor a Figyelő új főszerkesztője

Kategória: Aktuális.

Karrier Krecz Tibort nevezte ki a Figyelő új főszerkesztőjévé a Sanoma Budapest Zrt. A 45 éves szakember 2009. április 15-től irányítja az üzleti-gazdasági lap szerkesztőségét. A hetilap előző főszerkesztője, Martin József Péter 2008. december végén távozott a kiadótól a Népszabadsághoz. Az azóta eltelt időben Simon Ernő megbízott főszerkesztőként gondozta a Figyelőt.
Olvass tovább

Martin József Péter lesz a vasárnapi Népszabadság főszerkesztője

Kategória: Aktuális.

Karrier A Népszabadság Zrt. tulajdonosai és vezetése az elmúlt évben kialakított stratégiai terveinek megfelelően a Népszabadság Online megújítása után a vasárnapi lap megjelenésével erősíti piaci jelenlétét. A kiadó Martin József Pétert kérte föl az új, vasárnapi lap főszerkesztői posztjára, aki 2009. január 1-jétől csatlakozik a kiadóhoz és kezdi meg a lap megjelenésének előkészítését és az új szerkesztőség felállítását.
Olvass tovább

Együtt a Mercedes és az Aston Martin

Kategória: Aktuális.

Az Aston Martin luxusszedánoknak fenntartott márkája hosszú szünet után, négy év múlva újra felbukkanhat, méghozzá egy igen drága, ultramodern luxusautóval, amelyet a Mercedes által szállított alapokra építenének. Brit sajtóhírek szerint a Lagonda és a következő Maybach fejlesztését közösen végzi majd a Mercedes és az Aston Martin, sőt, a két autó egy helyen is készülhet, ami jelentős megtakarítást hozhat mindkét gyártónak.
Olvass tovább

Az új vezérigazgató Christian Unger

Kategória: Aktuális.

Karrier A korábbi vezérigazgató, Martin Werfeli (51) bekerült a Ringier AG igazgatótanácsába, így 2009. január 1-jétől átadja a médiakonszern vezetését Christian Ungernek (41), aki ez idáig a MIH Internet Europe leányvállalatát, a Nasperst irányította. Werfeli továbbra is megtartja a svájci nyomdai üzletággal kapcsolatos összes felelősséget.
Olvass tovább

Klasszikus a CoolBrands toplista élén

Kategória: Aktuális.

Az Aston Martin lett Nagy-Britanniában a "cool" márkák példaképe - derült ki a CoolBrands márkaverseny 2008-as összesítéséből. Az ikonikus márka - amelynek imázsához a James Bond filmek is jelentősen hozzájárultak - olyan neveket utasított maga mögé, mint a második helyezett iPhone, a harmadik Apple, a negyedik Bang & Olufsen, az ötödik YouTube és a hatodik Google.
Olvass tovább