A globális trendek egyik nagy tanulsága a fokozott óvatosság

Kategória: Aktuális.

A válság, s az azt követően kialakuló globális trendek egyik nagy tanulsága a fokozott óvatosság, odafigyelés - például az exportpiacokon is. Ma már nem elegendő ugyanis csak azt figyelni, hogy mennyire lehet egy adott cég országát biztonságosnak tartani, az egyre jelentősebb re-export miatt azt is igyekezni kell feltérképezni, ki a végső vevő. Országjellemzők.
Olvass tovább

Szponzorálj kreatívan

Kategória: Aktuális.

Költs egységnyi pénzt a szponzorációs jogok megvásárlására, s költs legalább ennyit a jogok aktiválására - szól a közkeletű érvelés. A puszta médiavásárláson túl milyen lehetőségek állnak a szponzormárkák rendelkezésére, ha a hagyományos eszközkombinációkon túl élőbbé szeretnék tenni szponzorációs aktivitásukat? Ma már a szponzoráció esetében is a mennyiségi elérés helyett egyre fontosabb és hatékonyabb a minőségi bevonás.
Olvass tovább

Gyakornokokat vár a Magyar Telekom

Kategória: Aktuális.

Gyakornoki programot hirdetett a Magyar Telekom a főiskolások, egyetemisták részére így járulva hozzá a felsőoktatási intézményekben tanulók gyakorlati tudásának elmélyítéséhez. A gyakornoki programra aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező, felsőoktatásban tanuló olyan diákok jelentkezhetnek, akik főiskolai szintű diplomát adó (BSc vagy BA), valamint egyetemi szintű diplomát adó (MSc és MA) képzésen vesznek részt.
Olvass tovább

A szocialista vezetők már elfogadják a meghívást a Ma Reggelbe

Kategória: Aktuális.

Tényszerűség, kiegyensúlyozottság, pártatlanság - ennek jegyében várja az MTV minden párt képviselőit, hogy részt vegyenek a fontos közügyeket feldolgozó új reggeli műsorban. Az MTI október 1-én jelentette, hogy az MSZP vezető politikusai addig nem vesznek részt a Ma reggel című műsorában, amíg nem tisztázódik a jogi helyzet a Nap-kelte szerződésének megszüntetése ügyében.
Olvass tovább

40 éves a világ legismertebb szendvicse

Kategória: Aktuális.

Egy pennsylvaniai McDonald's tulajdonosa mutatta be 1967-ben a Big Macet. Egy évvel később már az összes amerikai étteremben lehetett kapni. Ma csak az Egyesült Államokban 550 milliót adnak el belőle évente. A Big Mac gazdasági mérőszám is, az Economist az emeletes szendvics helyi átlagárát teszi meg az áru- és szolgáltatásárak összehasonlító kosarának, mivel ebben a termékben mindenhol ugyanazok az összetevők vannak.
Olvass tovább