A „maradj otthon”-ra „Maradj itthon!” a Szallas.hu válasza. Digitális kampányba kezdett a cég, melynek elemei változatos módon könnyítik meg az otthoni tartózkodást, mégsem hagyják feledésbe merülni az utazást. Élmény- és értékteremtés vezérli a szállásfoglaló platformot.
Olvass tovább
Egységes logót és feliratot kapnak a Reebok termékek
A vizuális elemek a márka karakterét, a divat és fitness ötvözését fémjelzik.
Olvass tovább
Lecseréli logóját a Burberry
Ezentúl a márka neve mellett a London England felirat is olvasható lesz.
Olvass tovább
Új logót kap a Milka
Több mint 20 év után változik meg a csokoládémárka logója. A változás ugyan nem forradalmi, de nagy lépés a történetükben, hiszen ezzel is a a márka finomságát szeretnék még jobban kihangsúlyozni. Mivel a logó sokkal minimalistábbá vált, a csomagolásom is változtattak, ehhez illeszkedően a fólia is matt lesz. Azt, hogy az új csomagolás, mikor érkezik meg a magyar boltok polcaira, még nem lehet tudni. (BrandTrend)
Olvass tovább
Forma-1 új logó
Forma-1 új logó
Olvass tovább
Új logóra vált az ALDI
Az új dizájn innovatívabb és korszerűbb megjelenést kölcsönöz a vállalatnak.
Olvass tovább
Itt az új MVM logó
Itt az új MVM logó
Olvass tovább
Több mint 50 éves a márkaeltérítés
Vajon kreativitás, másolás vagy csak egy jogszerű "ráncfelvarrás" a Csepel Művek történelmi logoja ?
Olvass tovább
Mesut Özil, az új futball brand
Márka logo és storytelling koncepció Mesut Özil-nek a SKY TV és az Ogilvy & Mather együttműködésében
Olvass tovább
Megújult a Facebook logója
SocialTimes: Apró változáson esett át a Facebook központi logója, az "f" betű. Ugyanakkor átalakultak a cég fő oldalainak emblémái is.
Olvass tovább