Diákok a marketingtevékenységek középpontjában

Kategória: Aktuális.

A fiatalok számos cég, így bankok, biztosítók, távközlési és kozmetikai vállalkozások marketingtevékenységének középpontjában állnak. A marketingesek pedig minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy közvetlen kapcsolatot építsenek vásárlóikkal. Lezárta nyolcadik Navigator kampánya eredményeinek feldolgozását a Linea Directa Communications.
Olvass tovább

Kiaknázatlan marketinglehetőségek

Kategória: Aktuális.

A pénzügyi válság talán lendíthet a direkt marketing szekerén, de jelenleg még mindig nem használják ki a régió vállalkozásai a benne rejlő lehetőségeket - derül ki a Linea Directa Communications öt országban végzett nemzetközi felméréséből. Ráadásul Magyarországon a direkt marketing egyes folyamatainak kiszervezési aránya is messze elmarad a régiós átlagtól. A cégek jelentős részének kicsi az adatállománya és csak kevés DM csatornára hagyatkozik.
Olvass tovább