A május közepétől futó kampánnyal tévészpotban, print megjelenésekben és kültéri plakátokon találkozhatnak a fogyasztók.
Olvass tovább
Négy modell egy kampányban
A Labowsky kreatív műhely a Suzuki Hybrid range-ét népszerűsítő image kampányt készített.
Olvass tovább
Arculatfrissítéssel erősít a Labowsky
A betű térbe helyezésével egy új dimenziót nyitottak meg a logó és a Labowsky életében is.
Olvass tovább
A Labowsky a Tungsram digitális kommunikációs ügynöksége
Olyan stratégia kiépítését vállalták, amely a vizuális megjelenéssel karöltve erősíti a különböző platformok kommunikációját.
Olvass tovább
A Labowskyval kampányol a Cornexi
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya.
Olvass tovább
Elindult a Cornexi új kampánya
Középpontban a hozzáadott cukor nélküliség.
Olvass tovább
Kampányol a VitaSip Kids
A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi.
Olvass tovább
Lezárult a Bondulle legújabb kampánya
Az öt különböző színre épülő receptvideót 400 ezren nézték meg.
Olvass tovább
A Titanic Filmfesztivállal utazik a Labowsky
A Titanic Nemzetközi Filmfesztivál három éve része az ügynökség életének.
Olvass tovább
Aranybarna évindító-inspiráció
Folytatódik a „Bonduelle Színek: Színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampány.
Olvass tovább