Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd.
Olvass tovább

Workshop a reklámadóról

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Magyar Reklámszövetség Jogi Tagozata és a Kreatív közösen rendezte meg április 19-én „A reklámtörvény-változások és reklámadó-elszámolás megfelelő alkalmazása a gyakorlatban” című workshopját. A közel 60 résztvevőnek a bónusz törvényről és a reklámadóról szóló előadások mellett alkalmuk nyílt az MRSZ Jogi Tagozatának hat képviselőjétől is választ kapnia feltett kérdéseire, de az ezt igénylő résztvevők akár one to one jogi tanácsadást is kérhettek. (BrandTrend)
Olvass tovább