Május 4-én "Sokoldalú - minden érintésre" szlogennel televíziós kampány indul az LG Arena mobilkészülék hazai bevezetésének erősítésére. A globális kampány részét képező itthoni kommunikáció célja, hogy a vezető dél-koreai gyártó 2009-es egyik zászlóshajó készülékét és annak legfontosabb tulajdonságait minél többen megismerjék. Az LG Electronics KP500 mobiltelefonját az X-Men kezdetek: Farkas című filmmel népszerűsíti.
Olvass tovább
Televízióban kampányol az LG
Aktuális.
central, comedy, discovery, electronics, életre, klub, klubon, kp, lg, mindshare, rtl., sport, és viván.
central, comedy, discovery, electronics, életre, klub, klubon, kp, lg, mindshare, rtl., sport, és viván.
Az LG Electronics "Életre kel - egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére. A 25 máspdperces szpottal hét televíziós csatornán, az RTL Klubon, a Viván, a Discovery, a Comedy Central, a Sport 1 és 2 és a Sport Klub adásában találkozhatnak a nézők. A kampány médiavásárlását a MindShare médiaügynökség végezte.
Olvass tovább