A tavaly kitört pandémia életünk számos területén hozott változásokat.
Olvass tovább
A koronavírus tartós hatással lesz a fogyasztói magatartásra
Tartóssági teszttel állapítják meg, melyik magatartási minta marad velünk hosszabb távon is.
Olvass tovább
Tavaly 3,86 millió utas fordult meg a ferihegyi repülőtéren
A tavalyi visszaesés ellenére a munka nem állt meg a repülőtéren.
Olvass tovább
A járványhelyzet még inkább felértékeli a flexibilitást
Családbaráttá tehet egy munkahelyet a rugalmas foglalkoztatás.
Olvass tovább
A koronavírus-járvány tovább növeli a műanyagszennyezés mértékét
A PET-palackok gyártása hozzájárul a globális felmelegedéshez.
Olvass tovább
A koronavírus átalakította a vásárlási szokásokat
Ha így haladunk, fizikai boltok 10-15%-a is megszűnhet.
Olvass tovább
A második hullám eddig nem pörgette fel az e-kereskedelmet
Szeptemberben 4,5 százalékkal csökkent a kereslet a webáruházak termékei iránt.
Olvass tovább
A járvány felgyorsítja a digitális transzformációt
Felsővezetőket kérdezett az IBM a COVID-19 üzleti életre gyakorolt hatásáról.
Olvass tovább
Depresszióba estek Nyugat-Európa pénzügyi topmenedzserei
A működéshez szükséges pénzügyi fedezet előteremtése vált az elsődleges vállalati prioritássá.
Olvass tovább
A régiós autópiacok közül a magyar állt ellen legjobban a koronavírusnak
2020 első félévében 25,3 százalékkal kevesebb új autót adtak el Magyarországon, mint az előző év hasonló időszakában. Ez az adat a kelet-közép-európai régióban a legkedvezőbb, a környező országokban a visszaesés jellemzően 30 százalék felett alakult.
Olvass tovább