Stratégiai együttműködést kötött a Pek-Snack és a Kometa

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Pek-Snack meggyőződése, hogy a minőség egyszerre cél és eszköz. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztik termékeiket, valamint új stratégiai megállapodásokkal erősítik piaci pozíciójukat és növelik fogyasztóik elégedettségét. Az idei év első, kiemelt partnere a Kometa99 Zrt.; a két cég közti megállapodás értelmében a Pek-Snack sonkát tartalmazó termékei a második negyedévtől kizárólag Kometa sonkával készülnek majd. Ezzel egyszerre növelik a hazai alapanyagok stratégiai szerepét és védik a magyar munkahelyeket – írják.
Olvass tovább

A Kometa új arculattal és reklámfilmmel jelentkezik

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Kometa átalakította arculatát és termékportfólióját, termékei megújult csomagolást kapnak október 12-től. Ezzel egyidőben TV- és online kampány indul egy reklámfilmmel megtámogatva. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit! „A Kometa egy letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót szeretett volna létrehozni” – mondta Rédey Iván, a Kometa marketing vezetője. A megújult vállalati logót az Abstrct reklámügynökség tervezte, a csomagolásokat pedig egy olasz design cég készítette.
Olvass tovább

Receptkedvelő internetezőknek kampányol a Kométa

Kategória: Aktuális.

Húsvéti lakoma néven a minőségi húsvéti ételek mellett kampányol  karöltve a Kométa, a Ceres és a Maille mustár gyártója. A kampány kifejezetten a neten receptet böngésző háziasszonyokat és a konyhában otthonosan mozgó férfiakat célozza meg, akik saját receptjeiket küldhetik be. A vállalat marketingstratégiája idén nem először célozza meg a netes társadalmat, a tavalyi grillételeket népszerűsítő online kampány továbbgondolása az idei, mindössze néhány millió forintos költségvetésű húsvéti kampány.
Olvass tovább