Az ablak- és padlótisztítónál erősek a gyártói márkák

Kategória: Kutatás.

A háztartási tisztítószerek piaca értékben 2 százalékkal csökkent tavaly, az előző évvel összehasonlítva. Együttes kiskereskedelmi eladásuk mintegy 20 milliárd forint. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe. Az ablak- és padlótisztítónál erősek a gyártói márkák.
Olvass tovább

Gyorsan bővül a kereslet gépi mosogatószerek iránt

Kategória: Kutatás.

Ahogyan terjednek a mosogatógépek, úgy változik a kézi és gépi mosogatószerek iránti kereslet is. A piacot domináló kézi szegmens kiskereskedelmi forgalma 10 százalékkal emelkedett 2008 szeptember-2009 augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest. Ugyanakkor a gépi szegmensé 30 százalékkal nőtt, a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe szerint. Összességében a mosogatószerek piacmérete a 2009 augusztussal záródó egy évben megközelítette a 11 milliárd Forintot.
Olvass tovább

Pozitív trend a húsvéti édességek mintegy 2,7 milliárd forintos piacán

Kategória: Kutatás.

Kedvező előjelekkel közeledik az édességek húsvéti szezonja. Általában ugyanis a csokoládé piaci pozíciója erősödött az elmúlt két évben. Hasonlóan pozitív trend jellemzi a húsvéti édességek mintegy 2,7 milliárd forintos kiskereskedelmi forgalmát. Továbbra is a piac fontos jellemzője, hogy az eladások egyre jobban  koncentrálódnak a hipermarketre. - állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe.
Olvass tovább