A negatív a módi az utolsó időkben!

Kategória: Aktuális.

Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.13. rész Már csak néhányat kell aludni, hogy megimerhessük hánypárti parlamentet választottunk. Meg lesz-e a kétharmad a Fidesznek? Ki állhat fel a képzeletbeli dobogó második fokára: a szocialisták vagy a Jobbik? Bejut-e valamelyik kispárt a törvényhozásba? Ül-e LMP-s vagy MDF-es képviselő a parlamenti padsorokban? Hányan tehetnek majd esküt díszmagyarban az alakulóülésen?
Olvass tovább

Beckham ismét rekord nézőszámot hozott

Kategória: Aktuális.

Soha ennyi helyszíni néző nem követte még amerikai klubcsapat focimeccsét, mint szombaton. 93 137-en vettek jegyet, hogy az idei Bajnokok Ligája-győztes Barcelona vendégjátékát lássák - na és persze a hazai oldalon Beckhamét. A Los Angeles Galaxy egyetlen gólja szabadrúgásból született. Ki más, mint David Beckham csavart a felső sarokba - 23-as mezszámához igazodva kb. 23 méterről.
Olvass tovább

(T)rendetlenség?!Folyamatos átértékelődések a médiában

Kategória: Aktuális.

Előzetes a tartalomból:  - "... és Zsolt már nem unatkozik?!" (T)rendszerváltás a médiában és a reklámban  - Szabályozott szabálytalanságok  - Melyik gazdasági szektor lehet a legaktívabb a reklámköltésben 2009-2010 ben?  - Ki tud többet a nézőről, hallgatóról, olvasóról, látogatóról?  - Lesz? Nem lesz? Kié az akarat? Médiatörvény-alkotás hazai módra
Olvass tovább

Mobil konferencia

Kategória: Aktuális.

Az internet már a mobilon van? Ki tudja szabványosítani a mobilfizetést? Mennyire fontos a biztonságos tranzakció mobiltelefonon, ki és hogyan tudja ezt megoldani, és hogyan érdemes megoldani? Úgy mobilszabványok, új és innovatív mobilmegoldások? Még csak most kezdődik az innováció időszaka? Lehet mindezt követni?
Olvass tovább

Aki nincs velem, az ellenem…?

Kategória: Aktuális.

Kommunikációs Konferencia Piac: Ki, hol, mit, miről, mikor? Aki nincs velem, az ellenem…? Résztvevők: Barna Tamás BrandFestival, Csermely Ákos Media Hungary, Iglódi Csaba Magyar Fogyasztó, Nagy Bálint Országos Reklám- és Marketingkonferencia, Molnár Rita  Symposium.
Olvass tovább