Egyértelmű, hogy a piacok számára fokozottan bizonytalan időszak felé haladunk.
Olvass tovább
Mik lesznek a Kína-USA konfliktus hatásai?
Kína és az USA kapcsolatai vélhetően útelágazáshoz érkeztek.
Olvass tovább
Megjelent az FMCG-piac toplistája
Minden lánc növelni tudta bevételét az előző évihez képest.
Olvass tovább
A kereslet és a kínálat egyensúlyhiánya
A Fidelity utolsó negyedéves riportjában a kereskedelmi ingatlanok piacát vette górcső alá.
Olvass tovább
Ösztönző tényezők
GfK: tízből heten többet vásárolnának online ingyenes házhozszállításért cserébe.
Olvass tovább
Átalakul a kereskedelem
A fogyasztók egyre több célra használják mobil készülékeiket.
Olvass tovább
Minden negyedik forint saját márkára megy
A falun élők számára alig elérhetők az olcsó kereskedelmi márkák.
Olvass tovább
Megállt a GKI-konjunktúraindex csökkenése
Az index áprilishoz képest nem változott, a fogyasztói viszont megközelítette idei csúcspontját.
Olvass tovább
Nőtt az édességekre fordított költés
Az ünnepi édesség vásárlásánál az ismert márkanevek és az általuk garantált minőség fontos szempont.
Olvass tovább
240 milliárd forint forgalom
Diszkontok 100 forint bevételéből 69 jut saját márkákra élelmiszereknél.
Olvass tovább