Nincs internet vs. dm, a dm digitalizálódik

Kategória: Aktuális.

A direkt marketing maholnap interaktív marketinggé válik, és csak az maradhat meg a pályán, aki felkészül erre. A IX. Direkt Marketing Szemináriumon esettanulmányokban és közvetlenül felhasználható gyakorlati ismeretekben bővelkedő előadásokban mutatták be a közösségekkel való interaktív kommunikáció lehetőségeit és az ezt szolgáló internetes technikákat. "Önmagában a dm-ben a személyreszabottság nem elegendő, fontosabb, hogy releváns legyen. Az interakció fontosabbá válik, mint az elérés." Képek, mondatok, adatok.
Olvass tovább

”A fogyasztóknak releváns megoldásokra van szükségük, vagy mind meghalunk”

Kategória: Aktuális.

Amir Kassaei, a DDB Berlin vezető kreatívigazgatója szerint a 360 fokos integrált bullshitelés pusztán csak annyit jelent: még több csatornán tolják a közönség arcába az irreleváns sales-üzeneteket. A Kreatív Csoport konferencia ideiglenesen megváltozott elnevezése Nagy Kreatív Tatami lett. A hazai kommunikációs szakma legnagyobb harcosai azonban nem estek egymásnak. Képek.
Olvass tovább

A magyar fogyasztó munkamániás és még szabadidejében is dolgozik

Kategória: Aktuális.

Az átlag magyar fogyasztó munkamániás és még szabadidejében is dolgozik így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egy nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni - derült ki többek között a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián. Képek.
Olvass tovább

Reklám- és Marketing Konferencia 2008

Kategória: Aktuális.

Trendek királyai jönnek-mennek, de hol tartunk most és hová juthatunk - a jelenlegi helyzetet és a jövő kiugrási lehetőségeit egyaránt igyekezett feltárni a szakmai brekkek! Idén az MRSZ és az MMSZ közös konferenciáján választási lehetőségekből sem volt hiány, hiszen 12 szekcióból válogathattak a résztvevők. Képek.
Olvass tovább

BrandFestival 08

Kategória: Aktuális.

Együttműködés, felelősségvállalás, kockázatvállalás. A BrandFestival elhozta azokat a szakértőket, akik tudják, mit jelent a verseny és az együttműködés kapcsolata a XXI. század vállalatának stratégiai gondolkodásában. Képek.
Olvass tovább