„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete annak 30 másodperces spotnak, amely a magyar kávé új pozicionálásához készült. Idén kívül-belül, ízeiben és csomagolásában is megújul a magyar Bravos kávé. Ezt egy átfogó image kampányon keresztül mutatja be a jelenlegi és leendő fogyasztóknak a márkatulajdonos Mocca Negra Zrt. A kampány része egy hamarosan megvalósuló fogyasztói promóció is.
Olvass tovább
Kávéházi élmény az otthonunkban
A Nestlé Magyarországon is bevezeti a STARBUCKS at Home termékeket.
Olvass tovább
2018 a stabil növekedés éve volt
A Lavazza igazgatósága áttekintette és jóváhagyta a vállalat 2018. december 31-i fordulónappal készült vállalati pénzügyi kimutatásainak és konszolidált pénzügyi kimutatásainak tervezetét. Az utóbbit most először készítettek el az IFRS nemzetközi számviteli standardok szerint. Árbevétel: 1,87 milliárd euró – 9,3%-kal magasabb a 2017-es 1,71 milliárd eurónál (organikus növekedés = 6,6%) EBITDA: 197,3 millió euró – 6,2%-kal haladja meg a 2017-es 185,8 millió eurót; a 10,6%-os EBITDA-ráta megegyezik az előző évivel Korrigált EBITDA: 206,5 millió euró – 9%-kal a 2017-es 189,5 millió euró felett EBIT: 110,7 millió euró – mintegy 2,0%-kal magasabb a 2017-es 108,5 millió eurónál; és az előző évivel megegyező, 5,9%-os EBIT-ráta Nettó nyereség:
Olvass tovább
Hagyomány, kísérletezés, intuíció és minőség
Néhány olyan érték, amelyet a Lavazza is magáénak érez.
Olvass tovább
A feketét választják a magyar autósok
Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.
Olvass tovább
A Lavazza az Arsenal és a Liverpool kávépartnere
A márka régóta kapcsolatban áll a világ legrangosabb sporteseményeivel.
Olvass tovább
Designer kávékapszulaékszer-kollekcióval készülnek
A hazai kiskereskedelmi láncokban is elérhető a francia L’OR.
Olvass tovább
Mindenki rosszul főzi a kávét?
Alfonso Bialetti 1933-ban találta fel a kotyogóst, de Magyarországon csak az 1990-es években vált ismertté.
Olvass tovább
A kávé szülőhazája előtt tisztelegnek
A Nespresso idén januárban izgalmas felfedezőútra invitálja a kávérajongókat Afrika szívébe. A két új limitált kiadású kávékapszula, az Arabica Ethiopia Harrar és a Robusta Uganda kávék megalkotását a kávé eredetét körbefonó, varázslatos történetek ihlették. Az egyik őrleményben az Arabica szülőföldjén termett etióp kávét élvezhetjük, míg a másiknál egy Ugandából, a Robusta fajta feltételezett szülőföldjéről származó kávét kóstolhatunk. Az Arabica Ethiopia Harrar és a Robusta Uganda kivételes ízei hűen tükrözik a származási helyek és fajták jellegzetes aromaprofilját. (BrandTrend)
Olvass tovább
A minőségi ételek mellett a kávé is fontos
A kávénak a vendéglátásban is újra fontos kulcsszerep jut.
Olvass tovább