Szexszel mindent el lehet adni ?

Kategória: Kutatás.

Nem ösztönöznek minket vásárlásra a reklámokban megjelenített meztelen női testek és félmeztelen izmos sportolók, a fogyasztók többsége ugyanis nem tartja az eladás hatékony eszközének a szexualitás ábrázolását. A fiatalok és a férfiak nyitottabbak az erotikával fűszerezett hirdetésekre, de az emberek nagy többsége nem engedné a teljes meztelenség bemutatását - derül ki a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak díjazott tanulmányából.
Olvass tovább

Bővül a Noguchi csapata

Kategória: Aktuális.

Sikeres a Noguchi gyakornoki programja: a cég bővülő feladatai ellátására két, internként a Noguchinál dolgozó egyetemi hallgatót vett státusba januártól. Az ügynökség a tavalyi évben indította el gyakornoki programját a Pázmány Péter Katolikus Egyetem, illetve az ELTE Bölcsészettudományi Kar hallgatói számára. A program legfőbb célja, hogy a kommunikációs cég saját nevelésű szakemberekkel fejlessze gárdáját.
Olvass tovább