Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ezért átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft.
Olvass tovább
Magyar piacon a lengyel prémium márkás webshop új kampánya
A Modivo 2020/2021-es őszi-téli kampányának fő üzenete az, hogy mindenki megtalálhatja a személyiségét tükröző termékeket. A márka azzal érvel, hogy a divat sokkal többről szól, mint a ruházat – olyan művészet, amely ötvözi a formatervezést, az építészetet, a kivitelezést és a grafikát.
Olvass tovább
Legendás íróbarátságot idéz a Libri kampánya
Novembertől a Libri Könyvesboltok kampányában a két kötetre hívja fel a figyelmet.
Olvass tovább
Szokatlan módon kér támogatást az SOS Gyermekfalvak
A koronavírus-járvány nehéz helyzetbe hozta a civil szervezeteket.
Olvass tovább
Elindult a Nyitottak vagyunk új kampánya
Célja megmutatni, hogy mindenkit csak a tettei és teljesítménye alapján kellene megítélni.
Olvass tovább
Még mindig van tennivaló
Új, karbonsemleges termékének kampányával támogatja a környezettudatos gondolkodást a Mizse.
Olvass tovább
Még a gumiabroncs is rózsaszín volt a Bridgestone kampányában
Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.
Olvass tovább
Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI
Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.
Olvass tovább
Elindult az OTP Bank lakásmegoldások kampánya
TVC mellett Out-of-Home, fióki és online felületeken fut a kampány.
Olvass tovább
Grillezni hív a PICK új kampányfilmje
A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a PICK új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített.
Olvass tovább