A negatív a módi az utolsó időkben!

Kategória: Aktuális.

Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.13. rész Már csak néhányat kell aludni, hogy megimerhessük hánypárti parlamentet választottunk. Meg lesz-e a kétharmad a Fidesznek? Ki állhat fel a képzeletbeli dobogó második fokára: a szocialisták vagy a Jobbik? Bejut-e valamelyik kispárt a törvényhozásba? Ül-e LMP-s vagy MDF-es képviselő a parlamenti padsorokban? Hányan tehetnek majd esküt díszmagyarban az alakulóülésen?
Olvass tovább

Hajrára csengettek

Kategória: Aktuális.

Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.11. rész Az utóbbi hetek izgalmait lezárhatjuk, már ha a pártok jelölt és listaállító képességeit tekintjük. A Fidesz, az MSZP és a Jobbik könnyen vette az akadályt. Sőt a Fidesz stratégiai témaként tekintett az ajánlószelvény gyűjtésre. Egyrészről kommunikációs elemmé tette, erőt demonstrált a begyűjtött cédulák számával, másrészt a kispártok számára megnehezítette a szelvénygyűjtést. Ugyan az MDF és az LMP számára megmaradt az esély a parlamentbe jutáshoz.
Olvass tovább

BKV szerelvények hozzák-viszik a százalékokat

Kategória: Aktuális.

Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.9. rész A héten azt láthattuk, hogy a Fidesz és a Jobbik egyre többször beleakad egymásba. A Fidesz számára nyilvánvalóan fájdalmas, hogy a kopogtatócédula gyűjtésben és a mozgósításban  lelkes aktivistái mellett már a szavazók egy részében is mutatkozik hajlandóság a kétszeres jobbra átra. Márpedig ha felerősödnek a negatív kampányelemek akkor tudjuk: a szereplők úgy érzik egyre növekszik a tétje a választásnak. Vona Gábornak most nagyobb esélye van behúzni a Fideszt a kampányba, mint Mesterházy Attilának.
Olvass tovább