Tévékampányt indít a T-Home

Kategória: Aktuális.

A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette. A kampány célja, hogy a T-Home által nyújtott tévészolgáltatásokon (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül bárki megismerhesse a tévészolgáltatások legújabb generációját.
Olvass tovább

Újabb mérföldkő az IPTV szolgáltatásban

Kategória: Aktuális.

Új, interaktív IPTV alkalmazásokkal lép a a piacra a T-Home, amely televíziózással kapcsolatos alapvető információkat tartalmazó internetes "tévélexikont" is kialakított. A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító IPTV szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve jogelődje, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott IPTV szolgáltatást.
Olvass tovább

Terjed a mobil-szélessáv és a triple play

Kategória: Aktuális.

2008-ban a mobil-szélessávú szolgáltatások, az internet-alapú televíziózás (IPTV) és a triple play csomagok (telefon, internet, televízió) terjedése, valamint a mobilpenetráció folyamatos növekedése, és a fogyasztók védelmének határozott erősödése jellemezte a magyar hírközlési piacot - áll az Európai Bizottság által március 25-én, immár 14. alkalommal közzétett, az Európai Unió és az egyes tagállamok hírközlési piacait vizsgáló éves jelentésben.
Olvass tovább