Közös munka a Kreatív Héten

Kategória: Aktuális.

Rendhagyó módon kezdődik az oktatás a Médiaművészeti Intézet legelső-, az Alkalmazott Művészeti Intézet első és másodéves hallgatóinak a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán. A Kreatív Hetet a BKF összekötötte a III: Évadnyitó Színházi Fesztivállal. 
Olvass tovább

Új vezető a Gfk Média szektorának élén

Kategória: Aktuális.

Karrier 2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját. A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is.
Olvass tovább

Csökken az élményszerű bevásárlások aránya

Kategória: Kutatás.

A minőség-frissesség, ár, választék hármasa bizonyul időről időre a boltválasztást befolyásoló legfontosabb szempontoknak, de emellett a vásárlások típusai is meghatározóak a választásnál. Csökken az élményszerű vásárlások aránya, de természetesen akadnak olyan esetek is, amikor kedvtelésből vásárolunk - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor 2009/2010. című tanulmányából.
Olvass tovább

A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája

Kategória: Aktuális.

A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone, míg a negyedik-ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett. A Pöttyös Túró Rudi listavezető helyezésének egyik oka, hogy a válaszadók mintegy kétharmada, 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát.
Olvass tovább

A netező háztartások 8,5 százaléka még betárcsázós

Kategória: Aktuális.

Kutatás Több háztartásnak van internet-hozzáférése, mint vezetékes telefonja, igaz, az otthon netező háztartások 8,5 százalékában továbbra is tárcsázni kell a világhálóra való csatlakozáshoz – többek között ez derült ki a KutatóCentrum és MASMI Hungary Piackutató Intézet közös kutatásából.
Olvass tovább

Történelmi mélyponton a pénzügyi megtakarítások

Kategória: Kutatás.

Jelentősen csökkent a lakosság megtakarításokkal rendelkező része a pénzügyi válság hatására - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb, Pénzügypiaci Adatszolgáltatás című tanulmánya.  A pénzügyi majd az azt követő gazdasági válság egyelőre a lakosság attitűdjeiben idézett elő változást a pénzintézetekkel, pénzügyi termékekkel kapcsolatban. A lakossági megtakarítások átrendeződése minden bizonnyal a későbbiekben fog bekövetkezni.
Olvass tovább