Világelső a Coke

Kategória: Aktuális.

Nyilvánosságra hozta közös top100-as listáját a Business Week és az Interbrand, amely annak alapján értékeli a márkákat, hogy azok mennyi jövedelmet hozhatnak a jövőben a vállalatok számára. A ranglista helyezéseket szakértői becslések, kvalitatív és kvantitatív elemzések, illetve a meglévő üzleti adatok alapján állapítják meg évről évre, így áll elő a nettó márkaérték.
Olvass tovább

A 100 legjobb globális márka – Első a Coca-Cola, szárnyal a Google

Kategória: Aktuális.

Szerző: Kassay Lili (Business Group) A BusinessWeek az Interbrand vezető márkatanácsadó céggel karöltve már a hetedik egymást követő évben jelenteti meg a márkaérték alapján kialakított 100-as listán szereplők névvsorát. A Coca-Cola megőrizte az első helyét. A Google ( 44%), Zara (22%), Apple ( 21%) és a Nintendo ( 18%) azok közé tartoznak, akik leginkább nyertesnek mondhatják magukat a BusinessWeek "A legjobb globális márkák" éves rangsorán szereplők közül. 
Olvass tovább